Kulturskole - prøv det!

I Middelfart Kommune undersøger vi, om vi som andre kommuner skal have en kulturskole, hvor man kan fordybe og dygtiggøre sig i kreative fag.

Derfor kan du nu prøve kræfter med drama. I løbet af de næste år kommer der endnu flere tilbud til dig, der elsker at nørde, skabe dine egne værker eller i det hele taget udtrykke dig kreativt.

Prøvehandlinger til Kulturskole er sat i værk af Middelfart Kommune og kommunens kulturaktører.

Prøvehandlingerne vil pågå i forskellige udformninger i byrådsperioden 2022-2025.

Prisen for drama er 1.533,60 kr. for en sæson. Opkræves på 2 rater.

Læs mere her om dramaholdene herunder.

Om underviser Caroline Drasbæk

Caroline Drasbæk fik sin professionelle skuespiller debut som 19 årig, da hun blev ansat på Østre Gasværk Teater i tilbage i 1994, hvor hun var ansat til og med 1999.

Hun blev sidenhen ansat på Aarhus teater, Folketeatret, Det Kgl. Teater, Danske teater, DR -Drama, Tv2, Radio - drama, Nimbus film, Nordisk film, hvor hun bl.a medvirkede i produktioner som “Atlantis”, “Miss Saigon”, “Narnia”, “Figaros Bryllup”, “Pyrus og alletiders eventyr”, “Taxa”, “ Pizza King” mm.

Caroline er autodidakt skuespiller, men har selv modtaget professionel undervisning i sang, skuespil, improvisation og fysisk teater.

Caroline er ved at tage en professionens-bachelor i Kristendom, kultur og kommunikation.